וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנות שפורים נותן לכם ולא חשבתם עליהן בכלל

27.2.2018 / 10:31

איך ריי יכולה להוציא אסרטיביות מהילדה הכי מופנמת ומה גיבורי העל של מארוול תורמים לילדים שלכם חוץ מאקשן? החג הכי צבעוני וכיפי מתקרב, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על המתנות שהוא נותן לכם ולקטנים

עדלאידע בגבעתיים. מרץ 2017. אבי כהן
עדלאידע בגבעתיים, מרץ 2017/אבי כהן

לשבור את התבנית

אנחנו מכירים אותם כל כך טוב. יודעים מתי הם הולכים לישון ועד כמה הם אוהבים להתפנק במיטה, מה הם מעדיפים על הצלחת ובאיזו מהירות הם משתעממים. ליום אחד בשנה (יותר כמו שבוע בשנים האחרונות, ואנחנו בעד הרחבות נוספות) הילדים הכל כך יומיומיים שלנו שוברים לגמרי את החוקים והופכים להיות מישהו אחר לגמרי - וזה מעולה.

אל תבינו אותנו לא נכון, ברור שהם הכי מוצלחים כמו שהם, אבל בפורים כיף "להחליף זהות" ולאמץ אישיות שונה, וזה מפתח עבורם אינספור יכולות, המציאות שלהם הופכת לעשירה יותר, מגוונת יותר, מקורית יותר. תנו להם להשתולל עם העולם המורכב של מלחמת הכוכבים או מארוול, ושימו לב באיזו מהירות אתם הופכים - לזמן מוגבל - להורים של ילדים שלא הכרתם.

האני החדש

אז מה אתם יודעים על האינטרקציות שלהם עם ילדים אחרים? איך הם מתמודדים עם מבוכה ובאיזו קלות הם נכנסים למסיבה הכי גדולה של השנה בבית הספר ובגן? פורים הוא בדיוק ההזדמנות לעטות "שריון" בדמות תחפושת, ולאמץ את הדמות האהובה עליהם בדרך. כך, יכולות הילדות המופנמות ביותר לקבל חיזוק גלקטי מריי או מליה, ואתם יכולים לטפטף להם על הדרך על פמיניזם, עצמאות וכוח פנימי חיובי. הבנים כמובן יכולים לעשות אותו דבר עם לוק סקייווקר, אובי וואן קנובי או (אם הם בקטע) דארת' ויידר וקיילו רן - כי בפורים כל אחד יכול להיות משהו קצת אחר, מוגזם ואפילו טיפה אכזרי - וזה כל הפאן.

תחפושת דארת' ויידר

תחפושות מלחמת הכוכבים במבצע

המשלוח בחינם: תחפושות מסרטי מארוול במבצע

תחפושת של דארת' ויידר. יחצ,
תחפושת של דארת' ויידר צילום: יח"צ)/יחצ

שיעור חינוך

תראו, אנחנו לא רוצים להכביד על פורים במסרים, ערכים ותהליכים חינוכיים, אבל אין סיבה שלא תפיקו את כל הטוב הזה מהחג. הוא פשוט שם, אז קחו אותו.

כל תחפושת היא עולם ומלואו של "תחקיר", שאלות ותשובות - וידע. מארוול לא בנו עולם קומיקס טפשי, אלא התאימו סוגיות אדירות של מוסר, טוב מול רע ואחריות, כדי שהצופים והמעריצים יקבלו בכל זאת משהו מעבר לאקשן. גם אנה ואלזה לא נגמרות כשהקרח נמס, והן מותירות אחריהן אחוות אחיות, התמודדות עם קשיים וחוש הרפקתני מפותח.

החג עצמו יכול לתת לכם המון גם אחרי שהם בוחרים תחפושת סוף סוף. נצלו אותו כדי לדבר איתם על הסיבות וההעדפות, ומה בדיוק הם אוהבים בדמות. אולי תופתעו מכמה שהאגדות הפנטסטיות האלה עוזרות להם בחיים, ותצחקו ביחד על הקסם האישי של צ'ובקה ויודה.

שבירת מחיצות

העולם מספר לנו כל יום מחדש מה גברים צריכים לעשות ומה נשים אמורות לרצות, איזה עבודות "מתאימות" לכל אחד ומה השאיפות "הרצויות".

הדברים משתנים, ברור, ואנחנו רחוקים מאוד מימי החלוקה לוורוד ולכחול, אבל פורים יכול לדחוף את כולנו עוד קצת לכיוון הנכון, ולערבב את הקלפים מחדש כך שכל אחד - ואחת, ברור - יזכו לנקודת פתיחה שווה בעולם. אחרי הכול, ליה וריי לא שאלו אף גבר מה הצעד הראשון להצלת הגלקסיה.

זה מתחיל כמובן בתחפושות, שבשנים האחרונות מאפשרות לבנים ולבנות לרדוף טוב יותר אחרי התשוקות שלהם. נכון, אנה ואלזה הן קלאסיקה נשית וכמעט תמיד האופציה מספר 1 אצל הילדות, אבל עכשיו הן יכולות להיות גיבורות על ולהספיק להתנצל סוף סוף. ובינינו, הבנים לא יכולים ללמוד משהו מהכוכבת הכי גדולה של מלחמת הכוכבים?

תחפושת של אלזה מהסרט פרוזן ב-69 שקלים בלבד

תחפושת אלזה פרוזן פרימיום. יחצ,
תחפושת של אלזה/יחצ

לשמוח, פשוט לשמוח

הווליום של פורים אולי לא מתאים לכל אחד, והשילוב החגיגי של צבעים-תחפושות-מוזיקה טיפונת מלחיץ לפעמים, במיוחד בגילאים קטנים, אבל אי אפשר להתעלם מאווירת השמחה, ומהעובדה שהימים האלה מקדשים את החיוך. זאת בדיוק הסיבה שכדאי לכם לאמץ מבעוד מועד חרב אור או סתם מסיכה של הצד האפל, ולתת לתחפושת לדבר.

ישראל היא מדינה קטנה, לחוצה ומעט זועפת, ואסקפיזם פורימי הוא בדיוק מה שהרופא רשם לה כדי לדלל את הכעס, במקום להיגרר לתהומות נקודתיות של זעם שמדי פעם משפיעים על ת'ור, קפטן אמריקה ואיירון מן. אין פלא שהחג החד-יומי הזה הפך לפסטיבל של שבוע, והילדים גולשים עליו עם חיוך שלא נגמר. אנחנו החלטנו לחבק אותו באהבה. כדאי גם לכם.

המשלוח בחינם: זוג תחפושות של ספיידרמן והנשר מ"הנוקמים" במחיר 69 שקלים

וואלה! NEWS בשיתוף דיסני ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully