וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה של גיבורים: מור סילבר מסדרת לכם תחפושת משפחתית

19.2.2018 / 8:01

כשכל המשפחה מתחפשת יחד זו לא רק אטרקציה במסיבות פורים, אלא גם הנאה משותפת ושמחה שמשאירה זיכרון נעים ולא מעט תמונות מיוחדות שאפשר לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם. איך לבחור תחפושת משפחתית שכולם יוכלו ליהנות ממנה? אושיית האופנה מור סילבר עם הטיפים

צילום מסך

אחת הסיבות לכך שכולם אוהבים את פורים היא שבחג הכי צבעוני ושמח בשנה מותר לברוח קצת מהשגרה, להכניס לחיים רוח שטות ולפרוץ גבולות. אחד הדברים המהנים בחג הוא לעשות דברים יחד - הכנת משלוח מנות, הנאה ממסיבות החג וכמובן להתחפש יחד. כן, תחפושת משפחתית שבה כולם, מקטן ועד גדול, הם חלק ממנה זו לא רק אטרקציה במסיבות החג, אלא גם הנאה משותפת ושמחה שמשאירה זיכרון נעים ולא מעט תמונות מיוחדות שאפשר לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם.

ההיצע עצום וצריך לבחור, וכאם מתחילה הבעיה - מה יכול להתאים? איזו תחפושת יכולה להכיל את כל המשפחה, כזאת שגם ההורים וגם הילדים ירגישו בנוח איתה וירגישו חלק ממנה. גיבורי על או דמויות אהובות מסרטים הם תמיד אפשרות מצוינת. עם הכנה נכונה, קצת השקעה והרבה דמיון הילדים יוכלו להתחפש לדמות שאותה ראו בקולנוע או בטלוויזיה. אושיית הרשת מור סילבר נותנת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את התחפושת הנכונה למשפחה שלכם, כך שפורים 2018 יהיה שמח במיוחד מבחינתכם. צפו.

תחפושות ספיידרמן + הנשר דלוקס, הנוקמים של מארוול מקורי. יחצ,
זוג תחפושות מהסרט "הנוקמים"/יחצ
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תחפושת של דארת' ויידר. יחצ,
תחפושת של דארת' ויידר/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף דיסני ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully