וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך זמן וכסף בפורים: המדריך השלם לקניית תחפושות

18.2.2018 / 9:54

אתם לא רוצים להיות מאלה שמחפשים תחפושת לילדים ברגע האחרון או סתם זורקים כסף בגלל הזמנה מאוחרת מדי מאתרים בינלאומיים ברשת , אז יצרנו עבורכם את המדריך שיעזור לכם להתכונן נכון לחג הכי שמח בלוח השנה

קרנבל פורים בנמל תל אביב. מרץ 2017. כפיר סיון, מערכת וואלה! NEWS
קרנבל פורים בנמל תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, כפיר סיון

פורים מתקרב וזה בדיוק הזמן לבחור תחפושות. להורים שבינינו לא כדאי לחכות לרגע האחרון עם תחפושות הילדים אלא לקנות או להכין להם אותן מבעוד מועד. אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ובעיקר כדי להקל עליכם את תהליך החיפוש והקניה. כי להיות מוכן לא אומר שצריך להשקיע המון זמן, מאמץ וכסף, כל מה שצריך הוא הכנה נכונה ומחשבה. יצרנו עבורכם את המדריך השלם לקניית תחפושות - החל מתהליך הבחירה ועד להחלטה על המידה הנכונה, כדי שלא תהיו ההורים האלו שרצים בין חנות לחנות רק כדי למצוא כמה פריטים שיכולים להרכיב משהו שמזכיר תחפושת של אלזה.

תחפושת של ריי מהסרט מלחמת הכוכבים. יחצ,
תחפושת של ריי/יחצ

תבחרו את התחפושת שהילדים רוצים: זה אולי נראה פשוט וטריוויאלי, אבל לפעמים מחסור בזמן או לחץ יכולים לגרום להורים לשכוח לשאול את הילדים מה הם רוצים להיות בפורים. אל תשכחו לנהל שיחה ולשאול את הילדים למי הם רוצים להתחפש, בין אם זו ריי ממלחמת הכוכבים או ספיידרמן, הילדים שלכם הם אלו שצריכים לאהוב את התחפושת וליהנות ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דעו מהי המידה המדויקת: תחפושות מגיעות במידות שנעות בדרך כלל ממידה קטנה לגדולה או במידות שמחולקות על פי גיל. כדי להימנע מתחפושות לא מתאימות אל תסמכו על המזל, לכל תחפושת מצורפת טבל מידות, בין אם זה על השקית או באתר האינטרנט. אין סיבה לקחת תחפושת במידה 10 רק כי זה הגיל המתאים, השוו את הגובה והגיל לטבלת המידות כדי להתאים את התחפושת במדויק.

תחפושות ספיידרמן + הנשר דלוקס, הנוקמים של מארוול מקורי. יחצ,
תחפושת של ספיירמן והנשר מ"הנוקמים"/יחצ

קנו בקבוצות: אפשר לחסוך בגדול אם חושבים מראש על כל התחפושות של כל בני הבית. נסו להפוך את תהליך בחירת התחפושת לחוויה משפחתית ובדקו מבצעים בהתאם. חנויות רבות ישמחו לתת לכם הנחה בקנייה של כמה תחפושות ואביזרים, וגם באינטרנט ניתן למצוא מגוון של הנחות כשקונים יותר מתחפושת אחת.

המשלוח בחינם: זוג תחפושות של ספיידרמן והנשר מ"הנוקמים" במחיר 69 שקלים

תחפושת אלזה פרוזן פרימיום. יחצ,
תחפושת אלזה פרוזן פרימיום/יחצ

תבחרו תחפושות ורסטיליות: גם אם לילדים שלכם יש כמה אירועי חג שונים, אין סיבה לקנות תחפושת חדשה לכל אירוע ואירוע. בעזרת קצת דמיון ותושייה תוכלו לקבל הרבה יותר מכל תחפושת, בעיקר אם קונים כמה תחפושות יחד ועושים מיקס אנד מאץ' של אביזרים. הפאה הלבנה של אלזה למשל יכולה להפוך לתחפושת של חאליסי ממשחקי הכס וגלימה שמגיעה ממלחמת הכוכבים תוכל בקלות לשרת גם את דרקולה. כל מה שצריך הוא דמיון פורה ומעט יותר השקעה.

תחפושת של אלזה מהסרט פרוזן

תבחרו באתר הנכון: אם החלטתם להזמין און ליין, תבחרו באתר הנכון. זה כבר לא הזמן להזמין תחפושות מאתרים בינלאומיים, פורים מגיע ממש בעוד רגע והסיכוי שהחבילות לא יגיעו בזמן גבוה. בנוסף, כדי להימנע מתשלומי מכס ומחירי שילוח גבוהים כדאי לבחור באתר ישראלי, בעל שירות לקוחות זמין וכזה שמתחייב על זמן אספקה סביר. כדי שתוכלו להיות רגועים שהתחפושות שלכם עוד רגע אצלכם בבית.

תחפושת דארת' ויידר
תחפושות מלחמת הכוכבים במבצע
המשלוח בחינם: תחפושות מסרטי מארוול במבצע

וואלה! NEWS בשיתוף דיסני ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully