וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספיידרמן ואלזה: התחפושות הכי לוהטות לפורים

12.2.2018 / 8:50

לוחמת מלחמת הכוכבים כמודל לילדות, קלאסיקות מארוול שמנצחות כל קרב או הנערה ההיא עם השמלה הכחולה והנוצצת שאי אפשר לעמוד מולה. עשינו לכם קצת סדר במדפי התחפושות של פורים, וחזרנו עם המלצות, רעיונות וטיפים

תנו לריי לנצח

הרבה זמן לא הייתה כאן שליטה נשית חיובית כל כך, והגיע הזמן שכולנו נקבל את זה שהעולם טוב יותר ככה. ריי, הגיבורה האמתית של סאגת מלחמת הכוכבים, "שורפת" את בתי הקולנוע בשנים האחרונות, והיא כל מה שאתן רוצות להיות, בוודאי כל מה שההורים רוצים שאתן תהיו.

כאן, אתם מקבלים גם את הגלימה הנינוחה והספורטיבית שלה, וגם את כל מה שעושה את ריי לריי: חרב אור, כפפות, חגורה ופאסון של לוחמת. הבונוס: בבוקר נשאר רק לסדר להן את השיער ולהוציא אותן לעולם שמתרגל יותר ויותר ליתרונות הנשיים.

תחפושות מלחמת הכוכבים במבצע
המשלוח בחינם: תחפושות מסרטי מארוול במבצע

תחפושת של ריי מהסרט מלחמת הכוכבים. יחצ,
תחפושת של ריי/יחצ

העכביש מול הנשר

הם לא מצליחים להחליט בין טוב ורע? משתעשעים לפעמים בשובבות יתר? הסט של ספיידרמן והנשר יספק לכם שתי תחפושות הפוכות לגמרי, והזדמנות טובה לנצל את פורים כדי לדבר איתם עוד קצת על עולם המוסר של מארוול, מי צודק ומי מחריב, ומדוע בסוף כל רשע מחכה גיבור על אמתי, שיודע מהי אחריות.

דמויות הרשעים שוברות לכולנו את שגרת הפורים, וכולנו משתעשעים קצת עם הצצות לצד האפל של הקומיקס. כאן, בלי להתאמץ, הרווחתם פעמיים.

המשלוח בחינם: זוג תחפושות של ספיידרמן והנשר מ"הנוקמים" במחיר 69 שקלים

תחפושות ספיידרמן + הנשר דלוקס, הנוקמים של מארוול מקורי. יחצ,
תחפושות של ספיידרמן והנשר מהנוקמים/יחצ

הכוח קורא לך

ואם כבר צד אפל, למה לא לנצח את פורים עם הדמות המורכבת ביותר של מלחמת הכוכבים. דארת' ווידר, שסבל, כמו כולנו, מילדות מעט מורכבת ומתישה (בלשון המעטה), עשה כמה בחירות מורכבות בחייו (בלשון המעטה), והוא כובש את פורים כדי להזכיר לילדים ולכם שבכל טוב יש מעט רע, ובכל רע אפשר למצוא את הטוב.

התחפושת המטאלית הזו, שלא מוותרת כמובן על חרב האור הקטלנית ועל הגלימה-כפפות-חגורה, מספקת גם את המסיכה המשתקת ואפילו כיסוי שחור לנעליים. רק קחו טיפ קטן מאיתנו: אל תתנו להם לצאת ככה מהבית לפני שסגרתם איתם טוב טוב אצל מי הכוח.

תחפושת דארת' ויידר

תחפושת של דארת' ויידר. יחצ,
תחפושת של דארת' ויידר/יחצ

גיבור על לכל אחד ואחת

היקום הפורה של מארוול, שסוחף אותנו בקולנוע ובטלוויזיה כבר יותר מעשור, הוא אימפריית תחפושות פוטנציאליות - והם צריכים רק לבחור. חושבים על קלאסיקת הטוב של קפטן אמריקה? אולי משהו מהפראות של הפנתר השחור או ההשתוללות של אנטמן? הכול אפשרי, והכי טוב זה לקחת יותר מאחת, כי כולנו יודעים כמה ארוך נהיה פתאום פורים.

ואם כבר אתם שם, צוללים לפנטזיה, נסו לדבר עם הילדים מה עושה להם כל גיבור, מה הם אוהבים ואיך אפשר לתרגם חלק מהיכולות לעולם האמתי. מה יש, אי אפשר להרוויח משהו מהחג?

הקרח לא נשבר

ונסיים בקלאסיקה. אנחנו כבר שנים אחרי שפרוזן גנב לעולם את קופות בתי הקולנוע, וישראל מצפה לנחשול אלזות גם השנה. כנראה שמישהו פיצח שם את סוד הקסם של דמות כתובה טוב, ערכית ומוסרית, ואנחנו פה רק בשביל להגיד לכם שלפעמים עדיף פשוט ללכת עם הזרם.

אז השוק מוצף חיקויים, ואתם יודעים יותר טוב מזה. כאן, הסט כולל את השמלה המיתולוגית, פאת קסם בלונדינית ואינספור פאייטים ונוצצים. זה פורים, החג הכי מבריק בלוח השנה הישראלי, אז תנו להן לשמוח עם גליטר ולהצטרף לנסיכות הקפואות של העולם.

תחפושת של אלזה מהסרט פרוזן

תחפושת אלזה פרוזן פרימיום. יחצ,
תחפושת של אלזה/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף דיסני ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully