וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושת לכל יום בחג: כך תעשו את זה נכון מבלי להוציא מאות שקלים

21.2.2018 / 8:06

בשנים האחרונות פורים הפך לפסטיבל בן כמה ימים, כך שהילדים מתחפשים כמה פעמים ולעתים מבקשים כמה תחפושות שונות. קבלו את הטיפים שכם הכנה נכונה, קצת השקעה והרבה דמיון יאפשר לכם לחגוג איתם את פורים בלי לרוקן את הכיסים

ילדים מחופשים בבית ספר בקריית אונו, פורים 2017. ראובן קסטרו
כיום הילדים מתחפשים יותר מפעם אחת ומבקשים כמה תחפושות לחג. פורים 2017/ראובן קסטרו

פורים הוא אחד החגים השמחים ביותר בשנה ועם זאת לעיתים הוא יכול להיות אחד היקרים שבהם. נראה שלכל ילד יש כמה אירועים ומסיבות, החל ממסיבת תחפושות בגן או בבית הספר, למסיבת תחפושות של חברים, מסיבה בערב, בחוג או בכל מסגרת אחרת. ויש אפילו בתי ספר שנותנים כמה ימים לפורים, כך שהילדים מגיעים מחופשים יותר מפעם אחת. בסופו של דבר כל האירועים מסתכמים בכמה תחפושות לכל ילד ובהוצאות גבוהות במיוחד. אבל יש דרך פשוטה וקלה לצמצם בעלויות בפורים, היא כוללת בעיקר הכנה, קצת השקעה והרבה דמיון, ואם תקראו את רשימת הטיפים שלנו תוכלו להתחיל לחסוך כבר מעכשיו.

חפשו תחפושות עם אלמנטים ניטרליים: תחפושת היודה למשל מגיעה עם מסיכה, סרבל חום וגלימה בצבע בז', נכון שהמסכה לא יכולה לשמש לתחפושות שונות אבל הסרבל יכול בקלות להפוך לסרבל פועלים או לתחפושת של חיה בצבע חום כמו דוב או סוס. הגלימה יכולה להפוך לשמלה בתוספת של חגורה או להיות חלק מתחפושת של איש מערות. תלבושות פשוטות וניטראליות יכולות בקלות להפוך לתחפושות חדשות לחלוטין - הכול עניין של דמיון והשקעה!

המשלוח חינם: תחפושת דארת' ויידר במחיר 99 שקלים במקום 179 שקלים + הטבה: ערכת חרב אור ב-9 שקלים במקום 79 שקלים

תחפושת של קיילו רן. יחצ,
תחפושת של קיילו רן/יחצ

אל תפחדו ממספריים: תחפושות קלאסיות יכולות להפוך למשהו חדש ושונה בעזרתם של מספריים, חוט ומחט. שמלת הנסיכות של אלזה למשל יכולה לשמש כל נסיכה או מלכה, אבל יכולה להפוך גם לשמלת בלרינות בעזרת קיצור אורך השמלה, ויתור על הפאה ותוספת של שיער משוך בפקעת לאחור.

תחפושת של אלזה מהסרט פרוזן

תחפושת אלזה פרוזן פרימיום. יחצ,
תחפושת של אלזה/יחצ

חפשו תחפושות עם הרבה אביזרים: אביזרים הם תמיד המפתח ליצירת תחפושת מנצחת. התחפושת של דארת ויידר מצוידת בגלימה שחורה שיכולה להיות שימושית גם לדרקולה או מכשפה. חרבות יכולות להפוך לחלק מתחפושות של פיראטים, פושעים או חיילים. התחפושת של ריי ממלחמת הכוכבים מגיעה עם חגורת מותן שיכולה להשתייך בקלות לפיראט או פועל והשרוולים יכולים להפוך לחלק מתחפושת בסגנון יווני.

תחפושות מלחמת הכוכבים במבצע

תחפושת של ריי מהסרט מלחמת הכוכבים. יחצ,
תחפושת של ריי ממלחמת הכוכבים/יחצ

חפשו תחפושות ורסטיליות: ארף טרופרים ממלחמת הכוכבים מגיעים מצוידים בסרבל בצבעי הסוואה שיכול לשמש גם כסרבל לחייל אחר. חליפת הפרווה של צ'ובאקה יכולה להפוך לתחפושת אחרת לחלוטין בתוספת של מסיכה חדשה.

תשקיעו באיפור: מה שיכול להעביר תחפושת שלב אחד קדימה הוא איפור נכון. בין אם כל מה שיש לך הוא פאה, חרב או שמלה, האיפור הנכון יכול לשדרג כל תחפושת פשוטה של אלזה או להפוך את הבן שלך לספיידרמן המיוחד ביותר בבית הספר. אם נראה לך שאיפור פנים הוא מסובך, תמיד אפשר לפנות ליו-טיוב, שם קיימים אינספור סרטונים שידריכו אותך שלב אחרי שלב ויאפשרו לך ליצור כל סוג איפור, החל מנסיכה עדינה ועד לחיות צבעוניות, פיות קסומות או יצור אחר.

הסוד הוא לא לפחד לנסות, תחפושת טובה היא עניין של אקססוריז, איפור, רעיונות ודמיון. אחרי מסיבת הפורים הראשונה תנו לילדים לעשות מיקס אנג מאץ' של תחפושות ואביזרים, הפכו את הפעילות למשחק ונסו למצוא דרכים יצירתיות להשתמש בפאות, כפפות, שמלות או סרבלים.

המשלוח בחינם: זוג תחפושות של ספיידרמן והנשר מ"הנוקמים" במחיר 69 שקלים

המשלוח בחינם: תחפושות מסרטי מארוול במבצע

תחפושות ספיידרמן + הנשר דלוקס, הנוקמים של מארוול מקורי. יחצ,
תחפושת של ספיידרמן והנשר מהנוקמים/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף דיסני ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully